Min födelsedag!

Längesen man skrev i bloggen. och längesen man gjorde någon tårta. Nåväl. I maj Fyllde jag, då slängde jag ihop en god tårta, chokladtårta! yummi!!!! Älskar choklad och älskar smidiga recept. (fattar inte varför jag krånglar till det med o baka tårtorna från grunden...) Den blev supergod, och ganska fin. ävne om den kunde vart rundare. Jaja, finns nog dom som gör både bättre och sämre... a! yummi!!!!skar choklad och älskar smidiga recept. (fattar inte varför jag krånglar till det med o baka tårtorna från grunden...) Den blev supergod, och ganska fin. ävne om den kunde vart rundare. Jaja, finns nog dom som gör både bättre och sämre... Well, här e den! ps. hade inget annat snöre, så, ah, ser ju inte klokt ut men, de fick duga,... hade lite brådis när ja gjorde den me...!
 
 
 

Kommentera här: